tirsdag 2. februar 2010

Bergstaulnuten

Mamma kom hjem tidlig i dag, nærmere kl 1415. Da var det bare for mamma og forte seg å få på turklær, for på tur skulle vi. Første delen av turen var i bil til Rjukan Fjellstue. Jeg har nå blitt så flink til å gå inn i bilen selv når vi skal ut å kjøre.

Fra Rjukan Fjellstue gikk mamma og pappa på truger mens jeg løp rundt omkring. Det var ganske mye snø og vanskelig å løpe fort!

02022010223

Turen gikk oppover, oppover og oppover. Øverst på turen kom vi til Bergstaulnuten som ligger på 1132 m.o.h. Og der skal jeg si dere at det blåste. Ikke bare litt, men veldig. Pelsen min ble skikkelig rotete! Liker ikke at den blir slik altså – kanskje jeg må begynne med sånn hårvoks som pappa har?

5 kommentarer:

  1. For en tøffing du er, altså. Der var det jaggu bratt. Og dere bare sprang opp en liten tur etter jobb, liksom!

    SvarSlett
  2. Hei Bonzo og takk for hyggelig hilsen i gjesteboka til Kero. Hørte fra Ida at du hadde vært på besøk og at dere hadde lekt.
    Håper vi sees en gang!

    Hilsen Kero (og Nina)

    SvarSlett
  3. HALLO BONZO :)
    SÅ HELDIG DU ER SOM FÅR SLIKE FLOTTE OPPLEVELSER..
    VI LIKER OGSÅ Å VÆRE UTE I SNØEN. HILS.
    KLEM FRA SICKO OG SIRI

    SvarSlett
  4. Å, det var høyt opp og langt ned!

    SvarSlett
  5. Du koser deg virkelig med snøen, du Bonzo. Hvordan blir det når den blir borte? Heldig er du som har "foreldre" som er så flinke til å ta deg med på tur. Vi skulle bodd litt nærmere hverandre så kunne jeg også vært med, men jeg ville vel vært en "sinker". Koz fra Kongsberg.

    SvarSlett