søndag 31. januar 2010

Tur i Austbygde

HELG!!
Jeg er så utrolig glad i helger! Da blir det lange turer på meg, mamma og pappa. Det beste av alt er at de tar meg med til nye steder, blir jo litt lei av kjærlighetsstien og elveveien etter å ha gått der hver dag(selv om jeg ikke skal klage fordi mamma og pappa går jo tur med meg hver eneste dag).
Denne helgen begynte helt supert - MER SNØ!!! Åh som jeg elsker snøen! Jeg ruller i den, stikker snuta nedi og kaster snøen opp. Kan ikke uttrykke hvor kult det er med snø, men tror dere forstår meg.

Mamma og pappa fikk besøk på lørdagen. Det var av bestemor og Anders. Jeg er veldig skeptisk til andre mennesker enn mamma og pappa og hilste derfor ikke på! Men de var snille og tok oss med på skitur. Vi gikk i 3,5 time! På veien møtte vi noen bråkete greier i sporene, og da skjønte jeg at mamma og pappa ville ha tak i meg, men jeg bare løp min vei. Skjønner jo når jeg ikke skal høre! Jeg løp heller foran den bråkete greia (den var nemlig litt skummel). Men plutselig stoppet den opp for å slippe meg forbi....
Når jeg kom hjem var jeg SÅ sliten, ville t.o.m. hoppe inn i bilen selv. Vel hjemme i stua til mamma og pappa hoppet jeg opp i sofaen og slappet av. Da kunne Anders få lov til å kose med meg.

Søndag bar det av sted igjen. Denne gangen møtte jeg Evy. Evy, mamma, pappa og jeg bega oss ut på en tur oppover, og oppover, og oppover og oppover..... Hun der Evy er søren meg sprek -. hun går denne turen hver dag! Vi måtte også brøyte oss frem i snøen, men det er jo bare gøy! På vei ned igjen løp vi alle mann, er jo ikke farlig å falle i myk puddersnø.

Helgen min har vært helt super! Som dere seg på bildene er jeg blitt veldig stor! Jeg veier nå 14 kg - begynner å bli en stolt hannhund.
Håper dere alle sammen får en fin og lærerik uke!
Kald snøklem fra Bonzo

3 kommentarer:

  1. Ser ut som du blir en skikkelig staut kar Bonzo :-) Kjekk gutt. Høres ut som du har hatt en fin helg med nye opplevelser. Er helt enig med deg att det er deilig med snø. Ønsker en fin uke til dere og :-)

    SvarSlett
  2. Du er skikkeig tøff. Den bråkete greia var sikkert en skuter, til sommer'n kan du stoppe grassklippere for de er like dumme og bråkete. Minst.

    Hilsen Nalle. Men påholden pote...

    SvarSlett
  3. Åh, er det skuter det heter! Jeg likte de i alle fall ikke. Og den kjørte jo bare etter meg... Gressklipper? Hmm... høres skummelt ut!

    SvarSlett