tirsdag 25. mai 2010

På besøk hos Ida, Oda, Fie og valpene

Etter en fin helg med modern på hytta ved Langedrag fikk vi komme på besøk til Oda og valpene. Her skulle endelig jeg få møte de små krabatene som skal være så søte.

Valpene hadde i dag vært en siste gang hos vetrinæren før de nå var blitt klare for levering. IMG_2167

Ojj ojj ojj… så mange små valper! Gikk litt i surr i starten.

IMG_2156

Rare små trodde jeg hadde pupp til dem… Glad dem ikke fant snoppen min.

IMG_2151

IMG_2215

IMG_2222 IMG_2202 IMG_2175

IMG_2269 IMG_2264 IMG_2254 IMG_2248 IMG_2225

Her fikk de mat av Ida… Da er det felles måltid for valpissene

 

Vi var på tur også. Her lærte Fie meg å bade. Deilig å kjøle seg ned, men er fortsatt litt skummelt å svømme. Men jeg turte å svømme to ganger.  IMG_2237 IMG_2233

Her er det dykketrening med Ida…

IMG_2243

Fie lusker under en båt… skummle Fie, selv om hun viste seg å være veldig snill og leken.

 

Utrolig fine valper som var meget sosiale med både hund og mennesker. En dag vil jeg ha meg en liten bror

4 kommentarer:

  1. Det var noen hærlige små tasser! Så rolig og flink Bonzo var med valpene.
    Så flink Bonzo er til å bade da, Roxie vasser bare til magen så går hun inn igjen.

    Ha en fin uke/dag!!

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder! :-)
    Tusen takk for ett hyggelig besøk! :-)
    "Onkel" Bonzo var bare så flink med de små!
    En god start på badesesongen ble det også. :-)
    Dette må gjentas!

    SvarSlett
  3. Hallo :)

    Så nydelig Bonzo er!

    Nå har vi endelig fått godklumpen Lappejentas Karhu med hjem ;D

    SvarSlett
  4. Så nydelig Bonzo er!:)
    Å fineste valpene, ble nesten valpesyk!
    Flotte bilder :)

    SvarSlett